Ett skadat hjärta behöver också kärlek

Ledig

Av Linda - 2012-11-11 11:28

Idag är den lugnaste dagen på länge. Jag skrev sista tentan i förra kursen igår och nästa kurs börjar inte förrän på måndag, så idag är jag verkligen ledig. Har inga måsten alls... Herrejösses vad jag är rastlös!!

Vad gör man då?

Som tur är ska jag åka och dansa om några timmar iaf, så kvällen kommer gå rekord fort. Idag är det par som gäller, den bästa träningen   . Det betyder attjag får ha D för mig själv hela tiden, me like!


Vi var på Pärlan i fredags, han och jag. Det blev väldigt mycket dans, mest fox. Men jag klagar inte, det var trevligt.


Nä om man skulle gå och städa kanske, eller kanske inte. Eller kakla köket?


//L

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards